מערכת הטפסים משמשת לצורך קליטת מידע מהלקוחות או מילוי טפסים, לא אחת קורה שהלקוח מעוניין לשנות את הביחרה שלו או את הפרטים שהוא מילא במקרה זה יש אתגר איך לתת לו לחזור אל הטופס.
האתגר להבטיח כי מי שמילא את הטופס יהיה היחיד שיכול לעדכן אותו. ישנם שתי שיטות, הראשונה היא לבקש מהנרשם לבחור שם משתמש וסיסמה. נשמע פשוט אולם הרכב הסיסמה חייב להיות לפחות שמונה תווים הכוללים שילוב של ספרות ואותיות. והכנסה של הקוש שוב לאימות. כמה שנשמע פשוט לקוחות מסתבכים בזאת. השיטה השניה היא לבצע רישום ובסיום הרישום ישלח לנרשם לינק ויסיסמה לעידכון פרטים.
שיפור נוסף במערכת הרישום – עריכת פרטי רישום
עד היום היו נהוגות שתי שיטות במילוי טפסים:

חדש ! מעכשיו ניתן לאפשר ללקוח לחזור ולעדכן את פרטי הרישום ללא צורך בסיסמה.
טופס הרישום מגיע כרגיל ללא יכולת חזרה לעריכת פרטים. מנהל הרישום יכול להחליט כי ניתן לבצע עריכה חדש ופותח את האפשרות במערכת. המנהל יכול לקבוע אלו מצבים (סטטוסים) ניתן לערוך ואלו מצבים לא ניתן לערוך את הטופס. כמו כן המנהל יכול להחליט בכל רגע על סיום האפשרות לחזור ולערוך את הטופס.
איך זה מתבצע. הלקוח ממלא טופס ושולח אותו…במייל אישור ניתן להוסיף קישור (לינק) לחזרה לעריכת הפרטים. בקישור ניתן לבצע שינוי בשדות קלט שמולאו על ידי הנרשם. במקרים בהם מנוהל מלאי לא יהיה ניתן לבצע בחירה ממלאי שנגמר.
פשוט וקל