כאשר השקנו את מערכת הרישום לכנסים שלנו אבנט וויזרד השקנו איתה מערכת בניית אתר אינטגראלית. המערכת הייתה פשוטה לתפעול ומאוד פונקציונאלית. ולמרות שעברו רק 4 שנים החלטנו להפסיק לשווק אותה. הסיבות לכך הן שעולם האינטרנט עבר דור מבחינה טכנולוגית: ישנה דרישה להתאמה למובייל. מחצית מבקרי הכנסים צופים בתכנים בסמרטפונים או בטבלטים. האתרים נדרשים לעמודי בית מעוצבים יותר. שינוי במבנה עמוד הבית מעמוד קצר לעמוד מתמשך בו כל הפרקים מוצגים אחד מתחת לשני. דרישה למעבר לקוד בינלאומי כדי להזין תכנים בשפות כמו סינית ויפנית.

בשלב ראשון החלטנו על שיווק אתרים מבוססי וורדדפרס. רכשנו מספר תבניות והתאמנו את העיצוב שלהם לעברית ולצרכי הלקוחות על ידי מתכנת שמתמחה בוורדפרס. וורדפרס היא מערכת ניהול תוכן מהמובילות בעולם. הבעיה היא עם מנגנון עורך התוכן שלה. שיש בו כל כך הרבה אופציות שמי שפוגש אותו בפעם הראשונה מאבד את דרכו בסבך האפשרויות. לצעירנו מרבית הלקוחות שלנו לא התרגלו לעבוד עם המערכת. כאן אנו בדילמה מצד אחד מדובר במערכת תוכן נפלאה ומצד שני הממשק שלה לא עובר את "מבחן טלי". מבחן טלי הוא מבחן המפיקה הממוצעת שאין לה ראש ללמוד דברים של גיקים. המבחן הוא אפס או אחת: או שהיא מתחברת או שלא וטלי לא התחברה במקרה הזה למערכת התוכן של וורד פרס.

בשלב ראשון החלטנו לספק מיני אתר עם עיצוב מינימלי ושלוש סוגי עמודים: עמוד תוכן, עמוד הפניה ועמוד רישום. במערכת הקודמת היו כתריסר סוגי עמודים. מתברר שלמרבית הכנסים הקטנים פתרון זה מספק. עמוד בית עם מידע, העלאת אגנדה כתמונה, מפת הגעה ועוד.

בשלב השני יש לנו כוונה להציע עמודים מובנים כמו עמודי מרצים, קישורים חברתיים, צור קשר ועוד.

בנוסף בכוונתנו להציע עמודים מעוצבים המותאמים למובייל במבנה של עמוד ארוך (אתר על עמוד אחד) נשמח לשמוע מכם הצעות בתיבת צור קשר שבאתר.

פוסט זה נכתב על ידי אלי עמר מנהל חברת פרומקרטינג וויזרד המתמחה במערכות רישום לכנסים