Menu

תודה

הרשמה לכנסים – מדידת אפקטיביות של פרסום, דיוור וקמפיינים

  • ראשי
  • מאגר מידע
  • הרשמה לכנסים – מדידת אפקטיביות של פרסום, דיוור וקמפיינים

האם הפרסום שהשקעת בו עושה את העבודה?
בעולם העיסקי שבו האינטרנט מחליש את התערוכות והכנסים הגדולים נוצר קושי למשוך לאירוע משתתפים. התופעה בולטת במיוחד בתחום כנסים רפואיים שקהל היעד רופאים עסוק מעל ומעבר וכדי להביאם לכנס יש צורך לייצר ערך מוסף גבוה שיצדיק הגעה לכנס ובמקביל להשקיע רבות בפרסום הכנס.
מארגני הכנס משקיעים מאמצים רבים וכספים לא מעטים כדי להגיע למודעות של משתתפים פוטנציאלים, העלויות הכבדות של פרסום בתוצאות חיפוש של גוגל וברשתות חברתיות מצריכות כלי מדידה רוחבי שימדוד כל מקור בפני עצמו וכלי השוואתי לכל ערוצי ההפצה והתקשורת (דיוור, מסרונים, פרסומים מקצועיים, פרסומים ברשתות חברתיות ועוד וכמובן אדוורדס פרסום במנועי החיפוש של גוגל)
האתגר
אחת הבעיות במדידת קמפיינים היא באובדן הלינק בין מקור הפרסום > אתר המידע > טופס הרישום. נכון שיש תגיות של גוגל ופייסבוק אולם אלו לא תמיד מצליחים למדוד את הקמפיין באופן מדוייק בהעדר מעקב בין עמוד הנחיתה לעמוד הסיום.
כלי מדידה אלו מודדים כל אחד ערוץ תקשורת בודד ולא השוואה.
מי שיכול לתת השוואה בין הכלים האלו הוא גוגל אנליטיקס אולם גם הוא לא חף משגיאות וניתוח השוואתי של סך כל ההמרות כולל ממסרונים והזמנות דיוור מהמערכת.
מה חדש במערכת?
אתרי הכנס החדשים שלנו משולבים יחד עם טופס הרישום ואנו יכולים לספק מידע ומדידות של מקור הרישום לבין מי שסיים את הרישום בפועל. העובדה שהרישום הוא בתשלום אנו מבטיחים סינון של כל מיני רעשים לא רלוונטים.
הפתרון
הוספנו במערכת שלנו מנגנון שיכול לעקוב אחר מקור הפניה לאתר הכנס ולטופס הרישום – ולציין מה מקור הרישום – לכל נרשם ניתן לייחס מקור אחד בלבד

חברות וארגונים משקיעים כספים רבים במטרה להביא למודעות של הכנס ולעודד רישום לכנס.
האתגר הוא לבחון מה מקור הפניה או הפרסום שגרם למשתתף לשלוף את הארנק ולהרשם. היום אנו אשני בשורה, אנו יכולים לתת לכם למדוד במדוייק מה המקור של הרישום האם זה נעשה בדיוור מסויים, בפרסום בפייסבוק, באתר הלקוח או בזימון מהמערכת.

לכל דיוור ופרסום ניתן לתת קוד הפנה ואנו נעקוב אחר קוד זה בהרשמה.  אנו נעקוב ונראה מי נרשם לפי מקור זה. אפשר יהיה להציג את הנרשמים על מנת לבצע ניתוח התוצאות.

הקוד יעבוד רק אם ההפניה היא ישירות לטופס או אתר במערכת שלנו.  (לא נוכל למדוד אם ההפניה נעשתה לאתר חיצוני,שמפנה לטופס הרישום.)

בכניסה לתפריט ניהול נרשמים  נבחר בהפניות (REFERENCES)

להוספת הפניה חדשה יש ללחותץ על הכפתור הירוק הוסף הפניה ניתן לתאר את ההפניה בכיתוב חופשי

הערך צריך להיות באנגלית או ספרות בלבד

 

אנו נראה ברשימה החדשה את הלינק הנוסף

לחיצה על הכפתור תעתיק לנו את הקישור המלא – את הלינק הזה נותנים למי שעורך את הדיוור או מבצע פרסום

אנו נוכל לעקוב בתהליך הרישום מי הגיע מלינק זה – פשוט קל להכנה ומדוייק בעקב

 

 

שינוי גודל גופנים
ניגודיות